PREVZATIE ZÁSIELKY
Reklamácia mechanického poškodenia:
Zákazníkovi odporúčame skontrolovať obal zásielky a prevziať ju len v tom prípade, pokiaľ nebude nijakým spôsobom poškodená. Podpísaním prepravného listu zákazník súhlasí s prevzatím tovaru a potvrdzuje, že požadovaný tovar dorazil mechanicky nepoškodený. V prípade poškodenia odporúčame spísať s vodičom protokol o škode alebo zásielku odmietnuť.
Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať jej obal – zjavnú chybu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu. Zásielku je tak možné prevziať aj s touto chybou, bez obavy s následným uplatňovaním prípadnej škody.
Obsah zásielky skontrolujte po odjazde vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu pri odovzdávaní – skryté chyby je možné ohlásiť do 2 dní po prevzatí zásielky a zažiadať o spísanie zápisu o škode.
Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale nahláste do 2 dní od prevzatia zásielky odosielateľovi, ktorý ju nahlási dopravcovi DHL na linke zákazníckeho servisu PPL = 00420 844 775 775, GEIS na linke zákazníckeho servisu 18181, Slovenská pošta na linke zákazníckeho servisu 0800 122 413, alebo na linke zákazníckeho servisu nášho e-shopu e-pneumatiky.sk na linke 02 20 86 21 89. V prípade reklamácie poškodenia zásielky odporúčame NEVYHADZOVAŤ OBAL – je predmetom dôkazového riadenia. Na neskoršie reklamácie takéhoto charakteru sa, bohužiaľ, nemôže brať ohľad vzhľadom na reklamačné podmienky prepravcu.