Kvôli obrovskému záujmu o zimné pneu a vyťaženiu dopravcov sa doručenie môže oneskoriť o 1 až 2 pracovné dni.

Ako reklamovať tovar

Ilustrační foto

Aj u tej najkvalitnejšej značky sa môže čas od času vyskytnúť výrobná vada. Ale nevešajte hlavu, o kvalitný tovar ani svoje peniaze neprídete. Stačí, keď vyplníte krátky formulár, ktorý nájdete nižšie, a my vybavíme reklamáciu s výrobcom za vás.

Reklamáciu sa vždy snažíme riešiť čo najrýchlejšie. Najneskôr do 30 dní od jej podania.


Ako reklamácia prebieha

  • Po vyplnení formulára najneskôr do 7 dní od prijatia reklamácie vám zašleme e-mailom reklamačný protokol.
  • V online formulári vás požiadame o doplnenie informácií o užívaní pneumatík alebo kolies v
    prevádzke (typ auta, pozície pneumatiky / kolesa, tlak v pneumatikách atď.), ktoré potrebujeme k
    začatiu reklamačného konania s výrobcom. Zároveň vám zašleme adresu, na ktorú nám môžete tovar odoslať na kontrolu.
  • O výsledku reklamácie vás budeme informovať e-mailom, alebo vám priamo zavoláme.
  • V prípade oprávnenej reklamácie máte okrem nového produktu alebo vrátenia peňazí za tovar právo aj na finančnú náhradu dopravného alebo ďalších nákladov, ktoré vám vznikli pri reklamácii.

Adresa na zasielanie tovaru k reklamácii

ONIO s.r.o.

PROLOGIS – DC2

Syrovice 689

PSČ 664 67

Kontaktní údaje:

info@e-pneumatiky.sk

telefon: 0 220 862 189

Publikováno: 24.2.2021

Potrebujete poradiť?

02 20 86 21 89 offline

Porovnávanie

V porovnaní máte 0 produktov.

Zobraziť porovnané
Odobrať všetko

 

Copyright © ONIO SK, s.r.o. 2021 Všetky práva vyhradené. Logistiku zabezpečuje ONIO s.r.o.